Monday, March 18, 2013

1st entri utk tahun 2013

sedar tak sedar da dekat tiga tahun aku dgn dia tp hubungan ktorang mcm slalu jea dilanda badai.. kat mana silapnyer aku pown x pasti... mungkin punca utama datang dari aku. nak wat camne bila hidup aku sendiri pown terumbang ambing dengan masalah yg sentiasa rajin datang melawat aku.. mana nk fikir pasal botak, pasal mak, pasal family, pasal kerja lagi.. kalau ikut aku nie da x larat sangat2.. rase mcm nak give up jea...
tambah plak masalh dengan si dia.. kadang-kadang aku pelik kenapa dia rasa lagi selesa nak ngadu kat perempuan lain dari cari aku.. mcm semalam dia kena sengat ngn charlie tapi pagi esoknya baru dia gitau kat aku.. aku da taw dari semalam wktu aku stalk fb dia.. touching beb bila dia ngadu kat hanis.. aku tunggu jea bila dia nak gitau tapi smp aku tidor langsung x cite...
mungkin aku nie cuma akan menambahkan lagi stress dia kot.. makin hari makin x serasi aku dan dia.. sayang sangat kat dia tp sbb perasaan tu la buat aku makin takut kalau hilang dia.. tapi takut tu yang buat dia makin jauh dari aku..
sebenarnya aku masih mengharap dia akan datang kat aku ujung minggu nie.. kalau dia x datang alamatnya mmg x buat la besday party aku.. x de semangat langsung...

No comments:

Post a Comment