Friday, November 9, 2012

aKu PowN X tAhu KenApa

kalau dulu aku boleh dikatakan rajin la jugak berblog..pantang jadi something cpt jea aku nak tulis. tapi sekarang nie aku x tau kenapa aku seolah-olah dah hilang ilham utk menulis blog...(kononnyer la).. mungkin terlalu banyak perkara yg terjadi dan hampir apa yg jadi bukan perkara yg menarik atau bahagia...
cuba la tengok dari sudut mana pown, semuanyer kesakitan yg kadang2 x tertanggung oleh diri ini. 

orang di sekeliling aku terutama member2 mungkin nampak yg aku nie seorang yg giler2, hepi go lucky, kaki mengusik dan kaki latah tanpa mereka sedar disebalik watak aku tu tersimpan satu cerita yg sangat2 menyakitkan. di sebalik ketawa dan senyuman itu ada tangisan dan igauan. ada la jgk sorang due yg perasan dan nak ambik tahu tapi mulut aku terkunci. aku takut kalau aku cerita, diorang x faham and akan judged aku.
yg selalu jadi mangsa aku ialah en.chipsmore. dia jea la yg setia nak dengar dan kongsi masalah ngan aku tapi bukan semua aku boleh cerita... ada jea yg aku cover dari dia sebab aku x nak dia risau sangat.. dia kalau risau byk fikir sgt muka terus jadi blurr x pown stress...hahahaha...
tapi apa2 pown jadi aku kena kuatkan semangat walaupun kadang2 tu dah x mampu tapi aku percaya apa yg jadi mungkin ada hikmah di sebaliknya..
chaiyok2 utk diri sendiri!!!!! and en.chipsmore tlg support saya k..jgn sekejap ada sekejap x de..hehehhe...(gurau jea) ^_^

1 comment: