Tuesday, November 6, 2012

apa dah jadi kt aku

1st place- team "kami power kot"
pergh...diam x diam dh lama rupanyer aku x brblog.. dah naek berhabuk dah pown..hahaha..
dah lama x bukak, bila aku baca balik post2 aku yg sebelum nie byk aku cite pasal dia kan..almaklumlah duk tengah hangat2 brcinta..eeuww..
sepanjang aku x berblog dah mcm2 menda jadi kat aku.. ada hepi, ada sedeh, ada bahagia, ada kecewa, senang cite semua ada la... dari family, kawan n buah hati...
tapi biar aku cite menda yg recently trjadi la ek...fakulti aku ada wat tournement bowling n team aku menang utk kategori perempuan..bangga siot..hahaha.. sem nie la aku rasa paling happening. at last aku ada gak member yg blh duk gelak2..thanks guys... nie aku nak share cikit gambar2 yg sempat di tangkap hari 2...


love them
dengan mereka yg gila2
shu n sal..sayang korunk


banyak lagi sbenarnyer tp nnt la aku share... enjoy my degree life...

2 comments: