Thursday, November 8, 2012

request from him


demam melanda diri...dah dekat seminggu demam, ikotkan mmg x larat nk buat apa pown tp disebabkan request oleh en.chipsmore yg nk aku update blog so aku update la...hehehe..
hmmmm...nak cite apa ek..nak kena pikir jap....ha dapat dah idea....

sebenarnyer...sebenarnyer...aku x berapa nak setuju sangat en.chipsmore nk keje kat KL.. bkn apa nanti susah la aku nak jumpa ngan dia spanjang dia keje.. kalau kat Bp or Kuantan ley gak nak gi jenguk2. 
lepas nie mesti dah susah aku nak jumpa dia. dia sambung degree and aku wat praktikal..kalau praktikal mana ada cuti macam belajar. 

seingat-ingat aku la paling lama x jumpa pown sebulan setengah..agak2 kalau lebih dari tu la x jumpa jadi apa ek kat aku...
nie la yang akan aku rasa kot

No comments:

Post a Comment